E3 2014: اطلاعات جدید از بخش چند نفره Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
9:30
جمعه 23 خرداد 1393

همانطور که احتمالا شما نیز مطلع هستید بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain از بخش چند نفره آنلاین برخوردار است و آقای Hideo Kojima به عنوان خالق سری بازی Metal Gear طی برگزاری نمایشگاه E3 2014 جزئیاتی هر چند ناچیز را در رابطه با این قسمت به اشتراک گذاشته اند که توصیه می کنیم با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain هر بازیکن یک پایگاه مادری یا همان Mother Base مخصوص به خود را خواهد داشت. این مکان به دور از ساحل در دریا واقع شده است و تمامی منابع در آنجا نگهداری می شود. همچنین بازیکنان با کسب پول در بازی می توانند تاسیسات آن را ارتقاء دهند. آقای Hideo Kojima اخیرا طی صحبت های خود با سایت CVG گفته اند:

افرادی که دوست دارند یک Mother Base با جزئیات بسیار زیاد طراحی کنند خواهند توانست از طریق رابط کاربری موجود در بازی یا با استفاده از یک دستگاه هوشمند در منزل خود آن را بسازند.

من نمی توانم زیاد پر حرفی کنم اما افرادی که نمایش را از نزدیک شاهد بودند، از این مسئله خبر دارند که Mother Base مورد حمله قرار می گیرد. مردم می توانند به  Mother Base شما نفوذ کنند و شما نیز می توانید همین کار را با آنها انجام دهید.

آقای Kojima در ماه ژانویه اعلام کرده بودند که The Phantom Pain صدها بار بزرگتر از Metal Gear Solid V: Ground Zeroes خواهد بود (عنوانی که به صورت جداگانه در ماه مارس منتشر شد).

تاریخ انتشاری برای بازی The Phantom Pain اعلام نشده است با این حال آقای Kojima در ماه نوامبر سال گذشته طی مصاحبه با نشریه Famitsu اعلام کرده بودند که عنوان مذکور زمانی عرضه می شود که کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی Playstation 4 به میزان کافی توسط مردم خریداری شده با شد.

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 710
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 710

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر